Последното за 2015 г. събитие „Дни на кариерата“ ще се проведе на 3 декември

Последното за 2015 г. събитие „Дни на кариерата“ ще се проведе на 3 декември

След два дни ще се проведе финалното за тази година издание от поредицата „Дни на кариерата“ – „Дни на кариерата“ в секторите Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг, Обслужване на клиенти. На него водещи български и международни компании ще представят свободните си стажантски и постоянни работни места, а стотици млади професионалисти ще започнат кариерния си път. За да извлекат и двете страни – работодатели и кандидати – най-доброто за себе си, нека накратко обобщим писаното по темата. Планираната и системна подготовка е ключ към успеха и всички имат полза да бъдат оптимално подготвени преди важния ден.

Работодателите се включват в кариерното събитие, за да открият своите нови таланти и да попълнят редиците си с перспективни млади хора. Повечето от тях участват не за първи път в подобни форуми и вече имат опит в привличането на потенциални служители, както и наблюдения за най-добрите практики, доказали се през времето. Все пак не е излишно да погледнат какво още може да се направи, за да бъде извлечен максимумът от подобни кариерни срещи. За едно друго събитие, организирано от JobTiger, резюмирахме основните правила, които е разумно да следват компаниите изложители. Базисните препоръки от този текст важат за почти всяко изложение и могат да бъдат използвани и тук.

Голямото предизвикателство е посетителите да открият добрия начин да се подготвят, както и успешната стратегия за провеждане на срещите с потенциалните работодатели на 3 декември. На първо място, важно е да се състави цялостна схема за действие. В този текст сме посочили основните положения – подготовката преди събитието, участието по време на самото събитие и правилните действия след него.

Освен нашите препоръки към участниците, нека насочим вниманието ви и към друга гледна точка – тази на работодателите. Точно те са експертите, които най-добре знаят какво искат да видят у бъдещите си сътрудници и е повече от логично да ги попитаме за техните съвети и препоръки. В това видео ще видите какво искат да чуват те, как преценяват посетителите и на какво държат в разговорите си с младите таланти.

В заключение, нека кажем, че големият трамплин към успеха е добрата и гладка комуникация. Независимо колко подготвени са посетителите и какво искат да чуят изложителите, ако двете страни не успеят да установят контакт, шансът за успешно сътрудничество не е особено висок. Затова, разумно и полезно е и двете страни да се отпуснат, да не робуват на стереотипи и да приемат предизвикателството да открият какво всъщност стои зад офертата или кандидата. Успех!

Ежегодното събитие, организирано отново от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС, ще се проведе на 3 декември в УНСС. Над 70 компании са заявили вече участието си. За посетители входът е както винаги безплатен.

Тагове: