Програмата на ОА 2018

Програмата на ОА 2018

ОА Conf 2018 — броени часа остават до най-голямата конференция за дигитален маркетинг (19 октомври, София)!


Тази година Online Advertising конференцията ще включва:

 

  • 3 панела —  Ecommerce, Реклама и SEO. Изберете в кой от тях да се включите!
  • 24 практически насочени презентации за PPC, mobile,  и eCommerce.
  • 3 панелни дискусии с участници, лектори и представители на водещи компании.
  • Първата по рода си OA Expo с участието на ТОП български и чуждестранни фирми. 20+ подаръка от спонсорите на ОА 2018 за всички участници.
  • Брандирани подаръци за всички участници.
  • 9+ часа за нетуъркинг и кафе за добре дошли.

 

Програмата на ОА 2018 е още по-специална тази година. Също така лекциите са разделени по ниво на трудност за аудиторията. По този начин всеки ще може да определи за себе си коя лекция ще му е полезна — от начинаещи до напреднали. Организираме видеозапис на всички лекции за да не се притеснявате, ако сте изпуснали някоя от лекциите.


Ще видите презентации на ТОП български и чуждестранни лектори:

Иво Тодоров (SportDepot), Кристиян Димитров (PCStore.bg), Дацко Дацев (MyMall), Димитър Димитров (Stenik), Геннадий Воробьов (Netpeak Bulgaria), Геновева Петрова (Remix Second Hand), Георги Костов (GombaShop), Spyridoula Drakopoulou (Google Greece & Bulgaria), Петър Николов (MobilioDevelopment), Иво Илиев (InteractAge); Кристиян Димитров (Google Ireland), Никола Минков (Serpact), Ovidiu Joița (iAgency.ro), Станислав Димитров (Konversa), Катя Тодорова (MEmotion) и много други.

Online Advertising конференцията ще бъде полезна за маркетолози, мениджъри на проекти за електронна търговия, SEO, PPC, SMM и имейл маркетинг специалисти, PR и рекламни мениджъри, уебмастъри.